۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰

مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

برپایی موکب سیدالشهدا(ع) در مجتمع بهزیستی ماهیدشت کرمانشاه

برپایی موکب سیدالشهدا(ع) در مجتمع بهزیستی ماهیدشت کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از برپایی موکب سیدالشهدا(ع) به مناسبت ایام اربعین حسینی در مجتمع بهزیستی بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه خبر داد.

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن ماه صفر و در آستانه اربعین حسینی از برپایی موکب سیدالشهدا(ع) توسط بهزیستی کرمانشاه در راستای خدمات دهی به زوار پیاده اربعین حسینی خبر داد.

وی ادامه داد: این موکب در مجتمع بهزیستی ماهیدشت برپا خواهد شد و آماده خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی و زوار پیاده اباعبدالله الحسین(ع) است.

مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این موکب تعمیر ویلچر، سمعک انجام شده و ارائه مشاوره به افراد نیز صورت می گیرد، افزود: علاوه بر برپایی این موکب در بخش ماهیدت کرمانشاه در استان های ایلام و خوزستان نیز موکب سیدالشهدا(ع) توسط بهزیستی برپا خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: برپایی این موکب برای اولین بار است که توسط بهزیستی انجام می پذیرد و هدف از برپایی آن نیز خدمات دهی مطلوب به زوار است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بهزیستی در راستای برپایی این موکب آماده دریافت کمک های خیران و محبان اهل بیت(ع) است، افزود: این موکب قبل و بعد ایام اربعین حسینی به ارائه خدمات به زوار می پردازد.

کد خبر 3814290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha